
... ما اینقدر شبیه همدیگه بودیم با هم سکوت و بعد گذر کردیم شاید عشق ما غیرعلنی بود ولی بازم اینو احساس کردیم xa0 من و تو واسه ی هم خوب نبودیم زیادی شبیه همدیگه بودیم نه خیلی دور نه نزدیک به هم یه جایی شبیه برزخ بودیمxa0 ... (قسمتی از ترانه غیر علنی که خودم خیلی دوسش دارم .)...
ادامه مطلب